A Aspri gestionem tots els tràmits relacionats amb el lloguer d’edificis, habitatges, locals o oficines per a ajudar-lo a obtenir una alta rendibilitat de les seves propietats.
Els nostres objectius prioritaris son llogar amb rapidesa, seguretat i alta rendibilitat les propietats dels nostres clients.
L’assessorem sobre el preu i la posada a punt del immoble per a obtenir la màxima rendibilitat
Publiquem els immobles
Efectuem un estudi exhaustiu de la solvència del llogater
Redactem el contracte més convenient
Gestionem el seu immoble llogat
Assessorament previ
- Resolem els seus dubtes quan lloga la seva propietat per primer cop i l’assessorem sobre el lloguer del seu habitatge i de quins son els seus drets i deures com a propietari.
- Assessorament sobre preu i posada a punt del immoble per entrar al mercat del lloguer en les millors condicions.
- Valorem el seu immoble amb un estudi de preus i estratègia per a la correcta comercialització de la seva propietat.
Comercialització
- Tramitació del certificat energètic i cèdula d’habitabilitat.
- Comunicació i difusió del immoble entre la nostra cartera de clients potencials, col·laboradors i els principals canals i portals immobiliaris.
- Gestió personalitzada dels contactes o referencies rebudes, així com la gestió de visites al seu immoble.
- Seleccionem detalladament els possibles llogaters, efectuant un estudi exhaustiu de solvència i, de considerar-ho necessari, exigir fiançaments personals o aval bancari.
Contractació
- Redactem, amb l’assessorament del nostre departament jurídic, el contracte més convenient al tipus d’arrendament que es tracti, resolent qualsevol dubte que plantegin el propietari o el llogater.
- Elaboració de l’inventari corresponent d’ítems i electrodomèstics.
- Control i gestió de fiances, dipòsits i avals.
Administració del seu habitatge , local o oficina llogada.
- Relació amb el llogater.
- Gestió i resolució de incidències.
- Revisió de les rendes i aplicació dels increments pactats.
- Seguiment del compliment per part del llogater dels pactes del contracte.
- Gestió de les despeses associades al seu immoble (IBI, comunitat, subministraments, etc.).
- Relació personalitzada amb el propietari.
- Liquidació mensual de ingressos i despeses.
Comunicació permanent amb els nostres clients sobre l’estat de les gestions.
Com podem ajudar-lo?
Si desitja rebre més informació o té qualsevol consulta, ompli el següent formulari i ens posarem en contacte amb vostè.